Een tweedaags maatwerk teambuilding evenement voor de medewerkers van Ferrero door het prachtige centrum van Maastricht, inclusief Discovery Game, GPS spel en afsluitende BBQ.
De Spellen
Maatwerk Discovery Game en City Tracks (voorganger Team Me Up, gespeeld op tablets) in de binnenstad van Maastricht.
Het Gezelschap
De Marketing & Sales afdelingen van Ferrero, in totaal 140 gasten verdeeld over 20 teams met verschillende routes.
De Horeca
Na twee succesvolle dagen teambuilding heeft het gezelschap genoten van een heerlijke BBQ bij Thiessen Wijnkoopers.
Een tweedaags teambuilding evenement op maat voor de medewerkers van ORGALIME in en rondom het centrum van Maastricht, inclusief fietstocht, GPS spel, kookworkshop en diner.
De Spellen
De gasten hebben genoten van een zonnige fietstocht op maat en het spannende The Target, een GPS spel dat op tablets wordt gespeeld.
Het Gezelschap
Het gezelschap bestond uit de medewerkers van ORGALIME. De focus van het evenement was teambuilding en het versterken van de onderlinge band.
De Horeca
Naast verschillende lunches, borrels en diners hebben de gasten genoten van een interactieve en gezellige kookworkshop.